torsdag 30 juni 2011

Hälsa till satan, vi hörs!


Jag vill oxå gå på festivaaaaaaaaaal! Hur många bra band som helst på Peace and Love och jag är inte där. IT SUCKS!
Fast jag hade inte velat bo i tält när det är såhär varmt åandra sidan... Man lär ju bli rätt kokt! Satsar på att bli kokt nästa år i stället ;)

Men jag & Mallan laddar Falsterbo nästa vecka istället! Kommer bli galet kul, det är ett som är säkert. Vi har båda införskaffat "falsterbo-klänningar", hehe! Så nu kan det inte bli annat än succé!
Vi åker på torsdag och kommer hem på söndag nästa vecka.

Nu ska jag strax dra till stallet för andra gången idag och rida min Royal. Får nog bli ett lite lättare pass idag, kanske galoppera lite på fältet :) Igår red Carro och provade att göra lite byten på honom, han gjorde två rena. Han är på G nu :) Går jättebra i formen och värsta samlat utan att protesera det minsta!

PUSS!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar