söndag 18 juli 2010

Du och jag mot världen

Oh no, jag tror att jag har drabbats av MÅSTE HA-begär nu igen(!!!).
Och just nu är det hästgrejer som jag bara måste ha. Härom dagen bestämde jag mig för att jag ska köpa mig ett par nya ridstövlar när jag hittade mina födelsedags pengar. Det är inte så att "pengarna brinner i fickan" som pappa brukar så fint uttrycka det, nej nej! Jag har blivit total förälskad i ett par mörkbruna stövlar som går i precis samma ton som sadeln och tränset. Kommer bli perfekta träningsstövlar, och dom svarta jag har nu kan jag använda till tävling. Håller ni inte med om att min idé är minst sagt genialisk? Hehe! :D

Alldeles nyss satt jag och "slösurfade" på lite hästsidor och helt plötsligt slog MÅSTE HA-begäret till igen! Hittade ett schbrak som är som gjort för Royal. Som han bara måste ha. Så egentligen är det ju han som har ha-begär och inte jag... -eller?

Vad sägs? Detta kan jag ju inte motstå! Det står ju faktiskt hans namn på det! ;)

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar