onsdag 11 augusti 2010

Världens bästa bloggare

Jag är nog inte så bra på det här med att blogga trots allt, haha!
Jag hinner liksom inte med att blogga själv, jag sitter bara och läser alla andras bloggar hela tiden och vipps finns det ingen kvar till att blogga själv. Myyyycket konstigt!

I torsdags gjorde jag sista arbetsdagen på Segerstad och i fredags var vi i väg till Gyttorp och tävlade. Vi red våran första LA! Tyvärr så var Royal ganska spänd och hade inte riktigt tid att lyssna på mig (ansåg han själv iallafall). Men jag är ändå nöjd med resultatet, blev 4:a i LB:1 med 65% och 60% i LA:1. Trots att jag inte var nöjd med ridkänslan så känns det bra att det ändå blev ett såpass bra resultat. Tänk då vad bra resultatet kommer bli när ridkänslan är bra! hihi :D

I måndags var mamma & jag till stan och shoppade MASSOR av kläder. Varken hon eller jag har kollat in rean och det var faktiskt inte så utplockat som man skulle kunna ha trott. Fick tag på några fina sommar klänningar och nu har jag abslout inköpsförbud på klänningsfronet, hehe! Vet inte riktigt hur jag ska hinna använda alla klänningar innan det är höst.

Idag har jag klippt & slingat mig, sååå himla skönt att bli av med den hemska utväxten och dom slitna topparna. Fösökte ta en bild med webbcamen men det syntes inge bra så ni får helt enkelt vänta tills ni ser mig inrl. Vet inte ni kommer att se nån skillnad men det känns bra iaf :)

Ikväll är jag & mattias ensama, mamma & pappa är i stugan. Vi ska laga lasagne, håll tummarna för att det går att äta, haha! Nej, så svårt kan det väl inte vara? Lite köttfärs, lite lasange-plattor så äre klart! ...eller?

/linnhelenapettersson

1 kommentar:

  1. Åh lasagne. Det ska jag också laga någon dag:) (Det går typ inte att misslyckas med så eran kommer bli kanoooongod!)
    /Bea

    SvaraRadera