fredag 13 augusti 2010

Mihihi

Igår jobbade jag på sörmon i fruktansvärd värme, det fanns liksom ingen frisk luft allt bara stod still och man var ständigt klibbig, usch! Jag tror att jag nästan hellre väljer regn framför det där kvava äckliga vädret faktiskt.

på kvällen blev det bio med Beatrice, Eclipse. Den var helt klart bättre än New Moon och den var ganska spännade men även lite töntig ibland. Det känns nästan som man är för gammal för den här typen av filmer när det sitter tjejer i 14-års åldern på raden framför och fnissar hysteriskt för att "Jacob" inte har nån tröja på sig... -Då känner jag mig gammal, haha!

Idag blir det städning eftersom jag inte hann med det igår, suuuuuuuuuuck!
Ikväll har vi träning för Anki och sen blir det nog mest mys framför tvn skulle jag tro. Imorn (lördag) är det tänkt att vi ska åka ut till stugan och övernatta till på söndag. Mattias har ju aldrig varit där och jag har nog inte varit där på 2 år typ..?
Så det känns som att det är dags att passa på att åka ut innan sommaren är slut. Jag har ju inte ens badat än i sommar :O

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar