fredag 17 december 2010

Om du aldrig provat hur kan du då vara säker

Sträcker upp mina händer
Tror att det här kan vara början på nått stort
Jag står precis på gränsen
Horisonten är nån annans konstruktion

Brukade hata mig själv
Måndag-fredag blev en kedja kring min fot
Men det är nånting ikväll
Som får mig att tro att vi kan gå

Genom eld
Bara för kväll
Håll den tänd
Vi kan gå I eld


Jag är frusen, trött och luktar häst, grodor och skit! Men det gör inget för jag är glad, så jävla glad!

Om exakt en månad så börjar jag på min nya praktikplats i Katrineholm på Ericsberg hos Caroline Bonde. Jag längtar tokmycket! Bara grejen att få en egen lägenhet ska bli så himla kul, för att inte nämna hur fantastiskt roligt det ska bli att få vara på en sån anläggning och jobba. Gaaaaalet bra! Och självklart tar jag med mig Lille skutt (Royal)!
http://www.ericsberg.se/ <-------- Här är Ericsberg!
Dessutom så ligger det ca 30 min bort från Stigtomta och Fjällskär där lilla Malin bor! Helt perfekt!
Känns som att det nästan är för bra för att vara sant! Jag har sånt flyt just nu. Härligt att det kan få vara så ibland oxå :)

Nej, det här duger verkligen inte! Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till Bea :D

PUSS!
/Linnsi loppan

3 kommentarer:

  1. Är riktigt glad för din skull och tror att det kommer bli hurbrasomhelst, bara jag får komma och våldgästa så mycket jag kan såklart :)
    /Bea

    SvaraRadera
  2. Gud vad rolig, Linn! Grattis! /Amanda

    SvaraRadera
  3. Tack så mkt Amanda :)
    Självklart får du våldgästa mig Bea, det hade jag helt klart räknat med;)/Linnsi

    SvaraRadera