onsdag 8 december 2010

You belong with me

Skrev detta inlägg lite tidigare idag men glömde publicera, så ni får det nu ist!Enjoy!;)

Kom hem från Sörmon för en stund sen, men jag sitter fortfarande med ridkläderna på. Royal fick vila idag, han har gått 7 dagar i sträck nu. Träningen i måndags gick riktigt bra! Fick träna på att sitta helt stilla utan att inverka och känna efter hur han kändes innan jag gjorde nånting. När vi hade konstaterat att han saktade ner tempot något om han fick välja, börjader vi göra tempoväxlingar på volten. På fyra punkter fick jag rida framåt. Detta fattade han ganska snabbt och då fick jag istället driva och börja fånga upp med en halvhalt. Det fattade han oxå min duktiga polle. Och vips hade vi helt plötsligt lite samling. När allt bara stämmer så är det så himla roligt! Har träning för Anki igen på fredag, hoppas Lille skutt tänker göra lika bra ifrån sig då :)

Nu blir det sängen!

PUSS
/Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar