tisdag 4 januari 2011

You are the best thing that's ever been mine

Vart tog mitt flyt vägen? Allt gick ju så bra! Just nu känns det mesta som en oändlig uppförsbacke.

Jag har blivit riktigt förkyld, hostar, nyser, snorar och tappar rösten heeeeela tiden. Imorse försov jag mig för att min mobils alarm inte ringde av okänd anledning. I söndags kastade Royal av mig och nu är jag stel och öm i hela kroppen. Imorn åker vi till ATG på återbesök med Royal och jag hoppas,hoppas,hoppas att han är helt bra nu. Det är nog det som känns värst just nu. Jag kommer bli så ledsen om han är halt. Det skulle kännas förjävligt att åka till Ericsberg med en halt häst. Jag åker ju dit för att vi båda två ska utvecklas, och det blir lite svårt om Royal är halt. Så nu hoppas jag bara att allt ska bli bra igen.


Tror jag ska ta ett varmt bad nu! Åhh, det hade inte varit fel med lite Hot stone massage efter en sån här dag.
Det har jag nog inte skrivit om här, men jag var iväg för några veckor sen och uttnytjade mitt presentkort på BM´s hud&spa. Massagen var helt underbar! Skulle lätt kunna gå dit en gång i veckan om nån annan betalar, haha! ;)

/L

3 kommentarer: