lördag 22 januari 2011

You need to be nicer

The Cardigans-I need some fine wine
It's the good times that we share
and the bad times that we'll have
It's the good times
and the bad times that we had

Well it's been a long slow collision,
I'm a pitbull, you're a dog,
Baby you're foul in clear conditions
But you're handsome in the fog

So I need some fine wine, and you, you need to be nicer
For the good times and the bad times
That we'll have


Då har man bott på Ericsberg i en vecka, och det känns hur bra som helst! Royal verkar oxå trivas. Ni skulle sett honom när vi släppte honom i hagen första dagen! Han såg ut som han tyckte att han hade komit till paradiset. Han sprang runt i hagen i den djupa snön och gnäggade och ibland stannade han upp och tittade på utsikten. Underbart att se att honom så lyckig!
Har fått hjälp av Caroline hela veckan med Royal, och jag känner mig superinspirerad! Har fått mycket hjälp med min sist och inverkan, och det känns faktiskt som det har hänt nått med min ridning bara på den här veckan. Ska bli kul och se hur Royal utvecklas under den här tiden. Det kommer nog inte dröja allt för länge innan vi börjar med bytena nu, och det ser jag verkligen fram emot!

Igår (fredag) gjorde jag, Malin och Erik Nyköping osäkert. Dansade skiten ur nyköpingsborna och gjorde succé som vanligt ;) En galet bra kväll med syster yster helt enkelt! Kanske slänger in en bild eller två, om ni har tur.

Min lördag har jag tillbringat hemma hos Malin fram till 5-tiden. Royal fick en välförtjänt vilodag idag, blev endast mockning och pås-packning i stallet. Nu har jag hamnat i soffläget framför P3-galan med popcorn och cola. Det är rätt okej att heta Linn Pettersson just nu. Livet leker med andra ord!
Hoppas ni har det lika bra som jag darlings!
/ L

4 kommentarer:

  1. Härligt att höra att det känns så bra :)
    /Bea

    SvaraRadera
  2. Fast jag saknar min Beatrix såklart! :)
    /L

    SvaraRadera
  3. Jag kommer och hälsar på inom kort :D
    /Bea

    SvaraRadera
  4. Du får lägga ut bilder på lägenheten!

    Amy!

    SvaraRadera