måndag 9 maj 2011

För jag är namnet som du har på armen

Jag & Royal tävlade i helgen. En regional La:3 i Flen på lördagen och en lokal La:3 på kiladalens lantliga ryttarförening på söndagen. Royal gick riktigt bra på lördagen och jag hade en bra ridkänsla trots några missar. 206 poäng och 66,45% vilket räckte till en andra placering, jag blev jätteglad! Vi fick fina kommentarer och tre 8.or, så jag var jättenöjd!
Söndagen gick inte alls lika bra. Vi hade jättemånga missar och hela programmet kändes stökigt. Blev glatt överraskad när vi fick procenten 63,87 och dessutom blev det en 2:a plats igen.
Det känns som vi behärskar Lätt:A bra nu, så nu börjar vi snegla mot Msv:C, kul men läskigt!
Längtar som tusan efter att kandaret ska komma så man får börja träna lite med det :)


Jag & världens finaste Royal efter prisutdelningen i Flen

Vi på prisutdelning på KLRF

En bra helg! Jag är redan tävlingssugen igen ;)
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar