tisdag 8 december 2009

The feel good drag

Tiiiiisdag

Ledig idag, ganska skönt med sovmorgon faktiskt. Kollade på nyhetsmorgon i morse eftersom Backyard Babies var med. tyvärr försov jag mig så jag misstänker att jag missade "snacket" med dom vilket var synd. Får youtube:a later.
Anledningen att dom var med var iaf att dom firar 20 år tillsammans och har nu gett ut en bok med lite extra material i. Gissa vad jag önskar mig i julklapp...
Dom ska ta ett uppehåll nu efter deras turne. Deras sista konsert här i sverige är 20 december om jag inte minns fel och den är i Nässjö, deras hemort. Den 19 december spelar dom i stockholm och jag vill, vill, vill, vill, VILL vara där! Men antagligen kommer det inte gå eftersom jag inte har ngn som kan följa med mig.
Tänk om dom lägger av!? Det känns som det är ganska vanligt med band som ska ta uppehåll men som aldrig tar upp det igen. FUCK! Jag vill se mer konserter med Backyard, vill, vill vill, VILL! Tyckte att dom var svinbra i Arvika och ännu bättre på PIP och nu vill jag ha mer.
Dregen kommer till Årjäng nu i helgen (fredag) och är dj, det vore oxå kul att gå på men dit är det ingen heller som vill flöja men och ofta att man åker till en nattklubb själv för att lyssna på en dj, iofs är det inte vilken dj som helst, det är ju DREGEN för i helvete... but still, ja ni förstår. Inte kul att gå själv som sagt.


Har bytt header för övrigt om ni inte märkte det? Lite mer vintrig känsla nu.

OCH hur går det med min Top 10-lista då???
Jo, den är under bearbetning just nu. Ha tålamod! Resultat kommer nämligen bli mkt, mkt trevligt i slutändan.

Nu ska jag fortsätta min lediga dag, (dvs vika tvätt, hänga tvätt, borsta av håriga schbrak, hänga upp ljusslingor, för över pengar, mocka, rida, packa påsar, umgås med Mattias) ska bli väääldigt skönt med en lung eftermiddag...

/linnhelenapettersson

6 kommentarer:

  1. Vad kostar konserten i stockholm?
    Härligt med nytt, dock kanske inte nyyaste bilden på mig (a) syftar på headern, haha.

    /Bea

    SvaraRadera
  2. jag ärrr med på konsert! aamanda

    SvaraRadera
  3. Ska kolla upp vad dom kostar!
    Haha, nej men du var så söt på den bilden juh;)
    Härligt Amy!:D

    SvaraRadera
  4. Jag mindes fel, det var visst 28 Januari på Tyrol i Sthlm. Biljetterna kostar 355 kr

    SvaraRadera
  5. Okej, den 28e är ju en torsdag.. Kan ju vara svårt att ta ledigt om det skulle komma upp en sysselsättning :( Vi får grunna på dett! /bea

    SvaraRadera
  6. Är det en torsdag!? :O Ja, det kanske kan bli svårt isf:( Vi får "grunna" på det, yes (Y)/linn

    SvaraRadera