onsdag 15 april 2009

Spring i benen?

Onsdag

Idag har jag varit duktig! Eller ja, ganska iaf.. Igår bestämde jag mig för att jag skulle gå upp och spinga, så det har jag gjort nu på förmiddagen. Pinsamt vad dålig kondition jag har, fick gå flera gånger. Men jag har hört att intervallträning ska vara bra för att höja konditionen, så det tröstar jag mig med när jag inte orkar springa längre och måste gå.

Den här veckan känns så lång. Mattias är i Alperna ända tills på söndag och det känns som en evighet till dit. Det är orättvist! Jag vill oxå åka skidor i Alperna!
Istället sitter jag här och jobbar med skolarbete, men det är väl lika roligt som att åka skidor? Det är ju sånt man vill göra på sitt påsklov? NEJ! Det vill man inte.




Aja, kvällen är åtminståne räddad, minst sagt! Ikväll kommer programmet vi alla har väntat på! Åh, som alla har längtat och drömt om det här! Haha!
Jag pratar SJÄLVKLART om Roomservice som har en speciell gäst ikväll nämligen ... Dregen!
"Vardagsrummet förvandlas under Dregens ledning, med god hjälp av Johnnie och Mattias, till ett lyxigt hårdrocksrum med inspiration från Las Vegas, New York och pirater. Och för första gången i Roomservice historia får Johnnie och Mattias tillverka en likkista."
Ja, ni hör ju. Kan det bli bättre?
Det ända som inte är helt perfekt är att han/de inte gör om hemma hos mig, men man kan inte alltid få som man vill... Har jag hört...
Kanal 5 kl:20.00! Titta! Det ska jag göra!

För resten så får ni ge er med att kommentera så mkt! Det är sååå jobbigt att få respons det man skriver hela tiden. No hard feelings, men tagga ner lite.

Ha ett fortsatt bra påsklov, det ska inte jag ha!
Bye!

2 kommentarer: