söndag 5 april 2009

Du och jag finns inte mer




I love you, always forever
Near and far, closer together
Everywhere, I will be with you
Everyday, I will devour you
I love you, always forever
Near and far, closer together
Everywhere, I will be with you
Everyday, I will devour you
''


Nu är du påväg. Påväg till Tusen sjöars land.
Jag saknar dig redan så mycket. Jag vet att du kommer få det bra, men det är svårt att acceptera att det inte är du och jag längre. Jag älskar dig så mycket och det kan inget ändra på. Även om du skulle flytta till andra sidan jorden, skulle inget kunna ändra på det. Inget.
Tack för de dagarna du fanns när jag behövde dig som mest. Du har alltid stått vid min sida. Aldrig svikit mig. Jag hoppas att du kommer betyda lika mycket för de nya flickorna som du alltid har gjort för mig.

Älskar dig Silverprins

1 kommentar:

  1. men jag finns kvar hos dig iaf:) och jag älskar dig mest av allt i hela världen min lilla prinsessa<3

    SvaraRadera