lördag 11 april 2009

You can´t handle me

Lördag/Påskafton

Okej, ja, jag vet dålig uppdatering här på sistone. Skärpning!
Men häromdagen skev jag faktiskt ett inlägg, men av en "händelse" så blev det raderat. Händelsen beskrevs på ungefär följande sätt: Ehmm.. Linn.. Jag (Mattias)...Bli inte arg nu!
Jag: ...Nej..?
Mattias: Jo, det råkade hända en grej.. hihi! Jag råkade tappa musen i golvet och så ditt blogginlägg råkade raderas.

Ja, så var det gick till.. vad jag vet iallafall. Haha!


Veckan kan väl hittils sammanfattas med Miljövecka, religionsprov, inget stall, ingen häst, utgång med flickorna, myskväll.

Igår slog den fantastiska trean till igen och gick ut på äventyr, vilket var väldigt roligt trots att det var glest med folk. Det sjöngs och dansades en hel del till svenska klassiker kan jag säga. Kvällen avslutades självklart med lite påsksång-Gullefjun. Haha!

Nej, nu fortsätter den dåliga filmen som jag glömt namnet på.
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar