söndag 19 april 2009

I'm so afraid that I´m right and you´re wrong

Söndag

Jag har komit på en sak, jag HATAR projektarebete!
Jo, jag vet, lite sent påtänkt kanske, men den här rapporten kan ju bara ta sig nån stans. Kan man inte bara få redovisa sitt arbete som man vill!? Fattar inte hur jag ska klara av det här tills imorn(!). Det blir nog en natt utan sömn, alltid lika roligt att stanna upp hela natten för man väntar med skolarbeten ända in i sista stund. När ska jag lära mig? Börja i tid Linn, börja i tid! Om jag hade varit så effektiv som jag hade planerat den här veckan så kanske jag hade kunnat göra ngt annat än sitta framför datorn hela dagen idag när det är så fint väder.
Om man ändå hade haft en bärbar dator! Åh, då hade man kunnat sitta ute och gjort den här skiten åtminståne.
Men jag försöker trösta mig(lura mig själv)med att det här är det sista stora rycket innan studenten... Typ, om man bortser från några prov och kanske nån inlämning.


Nej, nu får jag ta och fortsätta.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar