lördag 22 augusti 2009

I´m walking on my knees

Lördag

nomadic you, nomadic me. i'm walking on my knees
nomadic you, nomadic me. a lot of things to see
i got a ticket for a nowhere ride,
everyday i've been a bit outside
nomadic you


Det var den veckan det...
Jag har superångest över nästa vecka, det känns som att börja ettan igen. Ny skola, ny klass, nya lärare, nya böcker, nytt nytt nytt. Usch, jag gillar inte förnyelser, det är tryggare med att det gammla liksom. Och inte nog med allt det där utan dessutom är nollning oxå.. Jag funderar allvarligt på att skolka från det. Jag har verkligen ingen lust att bli utkläd och sen gå runt som ett fån på torget tillsammans med andra miffon, nej tack! Unversietet känns töntigt. Jag vill inte! FUCK OFF AND DIE!

Idag ska mamma och jag kolla på kvalitén för 4-åringar på Krk. Kanske finns ngn fin häst som är till salu. Nästa vecka, torsdag eller fredag, bär det av neråt mot skåne igen. Vi tar nya tag och fortsätter leta efter häst. Vet dock inte hur man ser på att man skolkar redan första veckan på universitet.. Haha, förmodligen inte särskillt positivt.

Jag vill ut, ut, ut! Ut och festa alltså... Men det lär nog dröja innan det blir ngt för min del. Eller ja kanske om två veckor, om två små filurer möjligen har lust?

Jag håller på att göra ett kalender på vulkan.se, den kommer bli skitsnygg och skitdyr. Jag hoppas att det är värt det. Men jag resonerar som så att -Om jag har en snygg kalender så kommer jag använda den mer och kommer alltså skiva ner allt viktigt i den (och oviktigt), som tentor och läxor(om man nu har det?) och därmed kommer jag alltid vara väl förbered... Yeah right?! Vem försöker jag lura? Haha! Men en fin kalender kommer jag iaf ha, alltid ngt.



Har fått mitt armband nu oxå.. (skrev om det för några månader sen). Det är ganska likt Dregens armband. Det är ett herrsmycke men det ser verkligen skitgrymt ut, så jag är väldigt nöjd måste jag säga.

vika tvätt och borsta potatis blire nu, see ya!

Puss
Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar