måndag 17 augusti 2009

Cause i know that nothing last forever

Måndag

HA! Vet ni vad??? Igår kl 20.06 ringde det en snubbe på moppen! Hihi! Och 10 min senare kom dom och kollade på den och bestämde sig för att de ville ha den. Jag begärde 17 500 kr för den och han prutade 1000 kr, vilket innebär 16 500 kr in i kassan för mig, hoho! Dom kommer idag och skriver papper och hämtar mopeden.
Jag trodde absolut inte att det skulle gå så fort, jag menar jag la ut annonsen vid 3-tiden och sen så ringer det vid 8 och sen några minuter senare är det klart liksom. Känns skönt att bli av med den iaf, använder den verkligen inte mer än ngn gång ibland så den tar mest plats i garaget.
Ska försöka sälja min cykeln oxå, fast den tror jag att jag ska sälja till nån såndär cykelhandlare. Har nämligen tröttnat för länge sen på den där mountainbiken, sadeln är stenhård och så sitter man liksom med böjd rygg hela tiden så det är inte särskillt avslapnat att ta en cykeltur på den om man säger så. Nej, så den ska bort och ist ska jag köpa mig en damcykel som jag egentligen alltid har velat haft... Men det ska inte bli vilken som helst utan en svart med brun sadel, tror att sjösala har en sån.

Bye, bye kära moped

Ett smartass har påpekat att jag hade stavat fel i mitt förra inlägg :"... fatta att jag sussade omkring där inne...". Jag vet att susa stavas med ett S. Ville bara få det sagt, tack. Btw, smartass kan även stavas M.a.t.t.i.a.s N.i.k.l.a.s.s.o.n.

Tack för mig och på återseende motherfuckerrrrrrrrrr!

/ Linn

1 kommentar:

  1. hahah, sötnosen då..såg framför mig hur du sussade omkring där inne..halvsovande i sadeln;)

    SvaraRadera