söndag 16 augusti 2009

I´ll be the first in line

Söndag

Hej! Tänkte att det kanke var dags att visa ett livstecken, så här kommer ett litet blogginlägg om de senaste veckorna.


Har varit på Putte i parken och sett Backyard, som var så jävla gryma! Stod längst fram vid Dregen precis som jag hade bestämt mig för att göra. Hade privat livvakt (Mattias) som stod bakom mig hela konserten och såg till att jag fick stå på samma ställe hela tiden, det var var väldigt praktiskt eftersom att jag kunde ängna all energi på konserten ist för mongolida, äckliga ungar. Tack Mattias!
Fattar inte riktigt grejen med folk som inte inser att de kom för sent helt enkelt för att stå längst fram, acceptera läget och kom tidigare nästa gång äckelbarn. Fattar inte att det ska vara så jävla svårt att förstå en så simpel grej...

Så jäääääävla bra!(Foto:Matilda niklasson)

Konserten var iaf så jävla bra! Vet inte om jag tycker att det var bättre eller sämre än i Arvika för det här var en helt annan grej, med en så stor scen. I Arvika var scenen ganska liten men publiken var närmare. Det var iaf jävligt häftigt med en så stor scen och dessutom att den stod i dal mitt i skogen var oxå ganska speciellt. Måste ha varit ganska coolt att stå på scenen.

Såhär såg scenen ut.

Tja... Och sen har ju mamma och jag varit i skåne och kollat på hästar. Vi var bla. på Flyinge och provred 2 st 4-åringar. Har aldrig varit på Flyinge förut och det var verkligen superfint. Dessutom fick jag provrida hästarna i den stora Crafordhallen som är 40*80 m, fatta att jag sussade omkring där inne i det där stora ridhuset samtidigt som det stod tyska turister på läktaren och tittade, haha! Det var en ganska märklige känsla, men jag tror inte att jag skulle ha några som helst problem med att vänja mig vid det ;)

För ungefär en vecka sen så visade vi Anki filmerna på hästarna, och det var en som Anki tyckte såg bra ut och som hon tyckte att vi kunde lägga bud på. Så det gjorde vi, men ägaren tyckte inte att det var tillräckligt. Så vi fortsätter leta häst och nästa helg drar vi antagligen ner till skåne igen. Att vi väljar att lägga det just den helgen är för att ponnyderbyt är samma helg. Malin och Elin ska vara med så då passar vi på att heja lite på dom. Kommer nog att bli jättekul.
Det är väl egentligen mkt mer som har hänt, jag har bla hunnit med 2 utgångar med flickorna som båda gångerna har varit super-kul, skulle man kunna säga.
Igår var jag och Mattias på Alfie och åt middag eftersom vi nu har varit tillsammans 1,5 år. Supergott var det och efteråt åkte vi och hyrde två filmer, Kenny begins - som var ganska rolig, och Gomorra- som var helt oförstålig, inget jag rekomenderar. Vi såg inte ens klart filmen för den var så konstig.

Imorn börjar min sista lovvecka innan helvetet(?) börjar. Känner mig absolut noll taggad och jag misstänker att det endast kommer gå 30 åringa datanördskillar i min klass... Blä!

P.S
Har lagt ut moppen för försäljning nu oxå. Hoppas att det inte ringer ngn och ställer konstiga frågor som jag inte kan svara på, haha!


Herrå!

/Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar