tisdag 29 juni 2010

Don´t dare about your bad behaviour

Heeeeeemskt dålig uppdatering här i bloggen. Fy skäms på mig.

Har jag berättat om förra helgen när jag, Bea & Amy var ute?
I vilket fall hade vi det jävligt roligt och bara för att jag är så jävla schyst kan jag bjussa på en bild... På Blåbär & Amy, jag fastnade nämligen inte på bild.


Midsommarafton spenderades hemma hos Mattias med god mat och trevligt sällskap, senare på kvällen åkte vi till en sommarstuga som låg vid Visten.
Jäkligt rolig kväll, men jag fick (som alltid?) vakna upp med ångest över att jag hade gjort bort mig kvällen innan. Varför ska jag ALLTID envisas med att få folk och börja lyssna på Backyard Babies när jag har drukit lite? Och sen gärna ta upp mobilen och spela deras låtar bara för att bevisa hur jävla awesome dom är? Kan ngn förklara detta? Hahaha!


I måndags 08.15 ringde dom från Clas Ohlson och ville att jag skulle komma och jobba. Det värsta som finns är att bli väckt av ett viktigt samtal. Jag låter nog ganska yrvaken alternativt lite otrevlig, och det är ju det sista man vill, vara otrevlig eller verka dryg på nått vis alltså.
Iaf... Det jag ville komma till var att, egentligen skulle jag ha jobbat tisdag och torsdag denna veckan men nu ska jag jobba hela veckan ist vilket är toppenbra!
Fast jag kan inte låta bli att vara avundsjuk på alla som kommer in i butiken med shorts och linnen, jag vill oxå vara ute i solen! Vem vet hur länge det här vädret håller i sig. Hoppas att det kommer vara lika fint när jag ska börja jobba hos Anki så jag får jobba på brännan lite till (ryggen/baksidan är ju helt vit!!!).

Så! Nu ska jag fortsätta lyssna på Hardcore Superstar innan jag ska sova.
Go kväll!
/linnhelenapettersson

2 kommentarer:

  1. Snyggaste bilden jag sett! Vad gör jag med armen? Är det ett sugrör?
    /Bea

    SvaraRadera
  2. Eller hur!:D Haha, jag vet inte riktigt vad du pysslar med ;)/Linn

    SvaraRadera