fredag 18 juni 2010

Ingen vill veta var du köpt din tröja

Klockan är 12.01 och jag sitter här i morgonrocken fortfarande, är det inte härligt så säg?! Tänk nu har Mattias jobbat i 5 timmar och Bea oxå (om hon börjar 7 på morgonen?), era stackars barn. Själv funderar jag på vad jag ska äta till lunch, är otroligt sugen på hamburgare men det finns ingen bil hemma så där sket det sig... Efter jag har komit på vad jag ska äta till lunch och efter att jag har ätit lunchen ska jag cykla iväg till stallet för att longera min vildhäst. Tror han behöver det, igår kände jag att han hade massa spänningar i sig som behöver komma ut, men då vill jag helst slippa sitta på ryggen när han laddar ur sig så att säga.
Ikväll hoppas jag på myyyyys, dvs godis eller chips och om Mattias har tur så kanske han får smaka. Men bara kanske!
Imorn blir det utgång med mina flickor små! Känner på mig att det kommer bli en rolig kväll :D Och blir det fint väder så kommer det bli ännu bättre trooooor jag, tralalala!
Förresten den här dagen började ju med spöregn och nu är det ju faktiskt ganska fint, då kanske det finns hopp om att det blir bra imorn oxå.

Nej, nu ska jag gå och kolla vad som familjens kylskåp har att erbjuda till lilla mig. Hörs!

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar