torsdag 3 juni 2010

Beg for it

Har gjort en ny musikupptäckt! Hardcore superstar1
I Mattias bil häromdagen spelade han "Wild boys" och med viss övertygelse lyssnade och upptäckte att dom var riktigt bra faktiskt.
Lyssna på Wild boys och We don´t celebrate sundays, ni böööööör gilla det, because I do ;)

På lördag bär det av mot Gbg med Malin för att se på Green day. Ska bli jättekul! Så konsert på lördagen och på söndagen blir det shopping. Här ska brännas pengar vill jag lova! Har upptäckt att jag är i stort behov av en massa skor, typ 3 par? Ett par converse, ett par tunna sommarskor och ett par "sandaler". Sen skulle jag gärna vilja ha ett par high heels oxå, haha! ojoj, det låter dyyyyyrt det här.

Idag har jag solat och dessutom bränt mig på armarna så det kliar som satan!
Så går det om ligger och pressar 4 dagar i sträck kanske? Men röd är bättre än ingen färg alls... Eller? Städning idag oxå, men det känns lite sådär att vara inne när det är så vamt och skönt ute. Undra om mamma köper den förklaringen... "Nej, jag solade ist för att städa, sorry mamsen".

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar