onsdag 16 juni 2010

Vänta dig mirakel!

Tjabba, tjena!
Det har hänt en hel del sen sist. Jag har tävlat 2 ggr, vunnit en gång(!!!), jobbat, vart i göteborg, blivit bruuuuuun mm!

Förra helgen var vi iväg till Lillerud och red en regional LB:3 och VI VANN! Han skötte sig riktigt bra och jag var supernöjd med honom, och ännu nöjdare blev jag när jag fick resultatet, 67,58%! Vi har hela tiden haft som mål att rida på godkänd procent (60%) så att få så bra var verkligen inget jag hade förväntat mig.
Att sen räckte till en seger kom oxå lite som en chock, en trevlig sådan.
Det jag vill få fram är -jag är JÄTTEGLAD & STOLT!

Världens finaste, bästa, sötaste, vackraste häst! ... I ett lite för litet och inte särskillt smickrande vinnartäcke, haha :D

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar