torsdag 21 april 2011

I´m your fool

Foo Fighters - Best of you

I've got another confession to make
I'm your fool
Everyone's got their chains to break
Holdin' you

Were you born to resist or be abused?
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

Are you gone and onto someone new?
I needed somewhere to hang my head
Without your noose
You gave me something that I didn't have
But had no use
I was too weak to give in
Too strong to lose
My heart is under arrest again
But I break loose
My head is giving me life or death
But I can't choose
I swear I'll never give in
I refuse

Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?
Has someone taken your faith?
Its real, the pain you feel
You trust, you must
Confess
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?


Det närmarar sig hemresa och tävling! Det ska bli skönt att komma hem till K-d över helgen. Hoppas på en påskmiddag och framförallt påskägg med MASSA godis i! (Hint till mamma) :D
Hoppas att det kommer gå bra på tävlingen i helgen oxå. Royal har gått bra den här veckan och även förra veckan, han blir mer och mer samlad för varje dag. Dock får vi lite bakslag när han blir trött och tycker att det är jobbigt att kröka ihop dom där bakbenen lite extra. Då stannar han och vägrar att gå i några sekunder, sen fortsätter vi som inget hade hänt... Haha!
Träningen för Liane förra veckan gick ganska bra, vi fick fram en fin trav och provade på att göra några byten. Han behöver bli mer samlad för att vi ska få till det med bytena, men varken Liane eller Carro tror att det kommer bli några problem att få honom att byta eftersom han har en bra grundgalopp. Och det känns ju skönt!

Jag & Royal på tävling på Lillerud förra året. Med blå-gul rosett såklart! ;)

Nu sitter jag här och drar mig för att börja packa, laga mat och duscha. Packa är det tråkigaste som finns nästan. Det som möjligen är tråkigare är nog att packa upp.

Åhhh, jag hittar inte min usb-sladd till mobilen! Jag som hade tänkt lägga upp en bild på Rulle när vi är ute i skogen på våran dagliga skogstur. Det är verkligen jättemysigt att skritta ut, speciellt när solen skiner. Men ni får se den bilden en annan dag när jag har lyckats hitta sladden i röran.

Nu ska jag laga mat. Kyckling och pasta blir det!
Puss!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar