söndag 10 april 2011

Skärpning!

Jag måste verkligen vara världens sämsta bloggare! Jag skyller på att jag har haft ganska mkt att göra på senaste tiden och att på den lilla lediga tid jag faktiskt har sover jag.
Bloggen är inte det ända som har tagit stryk den senaste tiden... Städning, tvätt, disk och andra "onödiga" saker har oxå fått vänta. Tur att mamma kommer hit ibland och hjälper mig att skrämma bort dammråttorna under sängen och tar hand om disken som har stått en vecka... Trots att man inte hittar nånting efter hon har varit här, så är det jäkligt skönt att hon kommer hit ibland och hjälper mig få lite ordning igen (min garderob har inte återhämtat sig sen hennes förra besök än...).
Har nog tusen ursäkter för att jag inte har hunnit blogga, men jag ska försöka bättra mig nu.

Det har hänt en del sen sist jag skrev.
Jag & Royal hoppar numera regelbundet 1/veckan (och högt dessutom), jag har beställt ett kandar (!!!), vi har varit och tävlat i kumla med fina resultat, Och jag är numera snygg, sexig och singel.
Det ni!

Vi hörs förhoppningsvis imorn! (Men jag lovar inget, haha!)
PUSS/L

3 kommentarer:

  1. INGEN liten chock över att du uppdaterat!!
    Fortsätt så, Linn!

    Amända

    SvaraRadera
  2. woooohaaaaa - passa dig du - jag vet var din garderob bor.....
    >:->

    SvaraRadera
  3. Det är ju ingen idé att tvinga fram en massa inlägg om man egentligen inte har lust eller tid. Men kul att du uppdaterar! Hoppas på mer från och med nu ;)
    /bea

    SvaraRadera