torsdag 28 april 2011

what the hell

Hej och hå!

Tänkte bara uppdatera innan jag ska iväg på självmorduppdrag. Jag tänkte springa (!!!) till stallet ikväll när jag ska natta. Hur hurtigt är inte det om man får fråga? ... Fast jag kanske inte ska skryta för mkt innan jag faktiskt har sprungit. Det finns ju en viss risk att jag inte ens kommer att klara av att springa till första trädet i allén, haha!

Hörde att den vita iphone 4 släpptes idag. Är det inte tyyyyypiskt??? Mamma beställde en iphone till mig för nån/några veckor (?) sen och då ville jag ha en vit men då fanns det ju inte! Typsik min tur... Men det kanske inte spelar nån roll, jag kommer ju ändå att byta skal på den som andra byter underkläder :D


Hästarna väntar!
Puss/L

3 kommentarer:

  1. nu blev jag avundsjuk!:) /mattias

    SvaraRadera
  2. Men jag hoppas att du byter underkläder lika ofta som oss andra också.. och inte bara skal.. annars vore det ju.. UNFRESH!! ;)

    HAHAHHA pussss <3

    /your biiiiiaatch! :*

    SvaraRadera
  3. JAg är så jävla sugen på en iphååån!

    'Ammandaa

    SvaraRadera