onsdag 13 april 2011

True colors


Våren är här på Ericsberg! Blåsippor måste ju vara ett bergsäkert vårtecken.

Igår (tisdag) hade jag & Royal hoppträning, vi hoppade en liten bana på 1 meter. Jisses vad duktiga vi är! För 3 månader sen hade jag bara skrattat åt den som sa att jag skulle hoppa med Royal. Men nu känns det hur bra som helst! Jag ska införskaffa en hoppsadel snart till min lilla hopphäst.
På fredag blir det träning för Liane. Jag ska köra Royal själv (!!!) för första gången. Jag är mer nervös för körningen än för träningen, haha! Hur som helst så ska det bli jättekul att få träna för Liane igen, länge sen sist nu. Vi måste ju ladda upp inför tävlingen nästa helg i Grums. Ska bli kul att tävla på hemmaplan och rida en ny klass (LA:4).

Nu ska jag åka och handla!
Ciao!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar