tisdag 24 februari 2009

Dressed for Success


Tisdag
Tänkte försöka mig på något vågat och inte bara publicera en text utan även bild, hör och häpna! Valet kanske inte känns helt självklart för vissa men helt klart för mig. Backyard Babies spelade nämligen på Nöjes i fredags. Damn! Hade velat varit där. Men eftersom man som bekant inte kan både äta kakan och behållan den, fick jag helt enkelt prioritera det jag helst ville göra, Sälenresan.

Idag skulle jag egentligen ha gjort skolarbete, men det hanns inte med. Nej, för jag har nämligen varit väldigt, väldigt upptagen med mycket viktigare saker -attgöraabsolutingentingalls. I det ingår sovmorgon till tidigast 11.00, inte en minut tidigare får man gå upp! Sen frukost i minst 1 h. Sen gör man sig iordning -och med det menas att man tar en dusch i ca.30 min + sätter på sig sina bästa och mysigaste mysbyxor. Efter den mycket anstängande frukosten och görasigiorning-prosiduren finns det inte många alternativ, det är bara och förberedda sig för ett tufft TV-maraton med vänner avsnitt eller liknande i några timmar framöver. Det ni! Jag tror knappast att ni någonsin kan föreställa er hur slut jag är efter den här dagen. Hahaha!
Det enda som är kvar är stallet, så man får väl ta sig i kragen och dra iväg dit snart.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar