torsdag 26 februari 2009

Torsdagsnöje?

Torsdag

Torsdag, vet ni vad det betyder? Jo, städdag. Och då kanske ni tänker "Ja, ja men vem städar inte sitt rum då och då?", men det råkar vara så att jag städer inte bara mitt underbart välstädade "flickrum" *host,host*, utan även resten av huset. Jag dammar, vattnar blommmor, vädrar viltar och mattor, dammsuger, städar badrummet och moppar golv. Sådär! Där har ni min lista, och även anledningen till varför jag inte har gjort ngt skolarbete idag. Men jag menar, man måste ju få känna att det är sportlov oxå, Fucktiskt!


9 dagar. 9 dagar kvar till jag fyller 19. Men vad är det för speciellt med det? 19 är en sån där ålder som egentligen inte har ngn betydelse. Inget nytt som händer, inget nytt man får göra. Det är lika värdelöst som att fylla 17. Man längtar ju bara till nästa år när man fyller 18, eller som i det här fallet 20. Jag skulle hellre fylla 18 två gånger och sen hoppa direkt till 20. Fast även om åldern känns ganska meningslös så är det ju alltid roligt med presenter. Förstår inte de som säger att det inte vet vad de ska önska sig. Haha, gud vad ytligt det där lät då. Jag är inte stålt över det, men det vore att ljuga om jag sa att jag inte var ytlig. Men ärligt, jag kan inte påstå att jag känner en enda som inte är det. Så så farligt kan det ju inte vara.

Bilden är från min 18-års fest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar