måndag 23 februari 2009

Oslagbara

Måndag.

Okej, här kommer mitt första inlägg som bloggare. Eller ja det är väl inte helt sant eftersom jag har haft en blogg förut, som ingen har fått läst. Men den här ska alltså få föreställa min offentliga blogg. Alla är fulla av förväntningar förstår jag .. haha!
Inte för att jag vill göra mina (kanske) kommande läsare besvikna, men den här måndagen har inte varit särskillt händelserik. Så ni får ha överseende med att det här inlägget inte kommer bli varken spännade eller långt...
Min dag började hemma hos Mattias med en stor frukost med alla tillbehör, haha!
Sen åkte vi hem till mig och gjorde absolut ingenting alls tills vi beslöt oss för att göra plättar, eller det var snarare jag som gjorde plättar och Mattias som kollade på. Lite senare, efter en kort eftermiddagslur, packade jag upp min packning från Sälen. Alltid lika roligt att packa och packa upp väskor .. eller kanske inte.
Nu ska jag iallafall ta tag i mitt liv och åka till Knubbelius, även känd som Knubbe, och träna för Anki. See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar