onsdag 25 februari 2009

Ingenting

Onsdag

Jag vet inte om det här med en "offentlig"-blogg var en av mina bästa ideér. Nog för att de flesta av mina ideér är helt och hållet genialiska, men det finns en del praktiska fördelar med en blogg som ingen vet om. Det är ingen mer än jag själv som kan läsa, vilket gör att man kan skriva precis vad man vill och känner utan att ens behöva nudda tanken "vad ska andra tycka om jag skriver såhär!?". Det är ju en solklar fördel. Fast det är ju roligt att skriva inlägg som andra får läsa oxå.
jag tror att jag forstätter på det offentliga spåret ett tag till när jag ändå har gjort mig besväret att skaffa mig en ny blogg och allt.

För övrigt har det inte hänt mycket idag heller. Skrivit lite på presentationen till interiör design-shiten. Varit på stan och lunchat + stallet ofc. Annars inget särskillt.


Being with you is so dysfunctional
I really shouldn’t miss you, but I can’t let go
Oh yeah
Cuz we belong together now
Forever united here somehow
You got a piece of me
And honestly
My life would suck without you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar