måndag 30 mars 2009

Idiots

Måndag

VARNING! För ångestladdat inlägg.

Då var det dags igen, måndag!
Känns som de senaste veckorna bara har rusat iväg, fattar inte var jag gör av min tid. Allt bara rinner iväg och glider ur händerna på mig. Känns som att det snart är för sent för det mesta.

Den här veckan har jag Kemi-prövning + Samhällskunskaps prov. Jag måste typ ha världens turdag om jag ska klara kemin, det är så mkt som jag inte kan ordentligt och så mkt som vi inte ens gått igenom men som ändå kommer att komma på provet. Samhällskunskapsprovet har jag knappt koll på vad det är vi har prov på om jag ska vara ärlig. Nästa vecka väntar Religions prov och sen är det påsklov och på måndagen efter påsklovet ska projektarbetet vara helt klart.

Jag orkar inte.
Jag vill inte.
Jag har inte tid.
Det känns omöljigt att prestera bra när det är såhär mkt på en gång.


Nog om min tillfälliga ångestattack.
Idag har jag fixat present till Mattias. Kan tyvärr inte säga vad jag köpte eftersom det kan finnas en viss risk att han läser det här. Men jag är nöjd med present och jag hoppas att Mattias oxå kommer tycka om den.

Senare ikväll ska jag till stallet och skritta Knubbe. Skulle egentligen ha tränat en sista gång för Anki idag men han hade sträckt sig efter gårdagens bus, så han får ta det lungt idag ist.
Han åker i slutet av veckan, vet inte om jag har fattat det än. Jag förstår inte hur jag ska kunna leda på honom på en stor lastbil på lördag och sen låta dom stänga igen och åka iväg med min ponny. Jag vet inte, det är bara så svårt att förstå att han inte kommer stå i sin box om en vecka.

Imorn är det Arkitekturdag, yey! Jag tror att jag ska roa mig med att räkna damputbrotten som Mona får, det kan ju vara intressant. Kanske kan bli ngt slags diagram om på hennes humörsvängningar om ni har tur.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar