måndag 4 maj 2009

På en och samma gång

Måndag

Var ett tag sen jag skrev ngt i bloggen, men det har helt enkelt inte funnits den tiden, men det gör det ingetligen inte nu heller.

Idag har vi vart i RottneRos med UFen, och då kanske ni tror att vi var i Rottne Ros Park men nej,nej! Vi var på ett studiebesök hos FORTUM med gråa gammla torra gubbar som föreläste om deras verksamhet, SPÄNNANDE! Så jävla ovärd dag, hade behövt de timmarna till att plugga Samhäll och Religion. Jag suttit och pluggat som en idiot hela eftermiddagen enda sen jag kom hem. Ska snart byta om och åka iväg till stallet och träna för Anki, det ska bli skönt att komma dit och slippa tänka på skolarbete, prov och inlämningar. Är det bara jag som tycker att det är konstigt att allt måste komma såhär på slutet, mer eller mindre oplanerat dessutom...?
Lärare är ett konstigt släkte och det har jag alltid tyckt.

Får bli ett längre inlägg en annan dag.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar