torsdag 30 juli 2009

Jag hugger i sten

Torsdag

"Regnet bara öser ner och Linn blir våt om både skor och strumpor", kommer nån mer är jag ihåg hur vi brukade sjunga så när det regnade? Haha! Och idag kan det inte passa bättre att sjunga så, för idag har jag verkligen blivit blöt.

09.15 var jag ute på Hammarö. Idag har tiden gått så himla sakta, det har varit om möjligt ännu mindre folk än igår. Emma och jag satt och räknade timmar, minuter och sekunder tills vi fick sluta. Usch! Hoppas på bättre väder imorn. Det är verkligen inget jag rekomenderar att stå i tält när det regnar.

Imorn fortsätter jag jobba på Hammarö och sen på kvällen satsar jag på utgång tillsammans med mina favoritflickor <) Hoppas att jag inte slutar allt för sent så jag hinner vara med och förfesta oxå.


Inatt hade jag en dröm. Jag tror att den kommer bli sann. Den måste bli sann. Jag vet att den kommer bli sann.

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna


Linn

1 kommentar: