onsdag 2 september 2009

Billion Dollar Babies

Onsdag

Hejsan hoppsan!
Idag har varit en ganska bra dag. Började skolan 13.15 och slutade 15.00, så det var inte så blodigt. Fick dessutom reda på att de fanns fler som inte förstod ett dyft om föregånde lektion, vilket känndes skönt. Det är väl dock kanske mer orande att det ändå kommer att komma på första tentan som btw är 5 timmar lång!!!
Ni kanske inte förstår så mkt om vad jag pratar om men jag orkar inte göra ett större utlägg om det, tror dessutom inte ni skulle vara intresserade av det eftersom knappt jag är det, haha ...

Jag har kommit in i nått slags stimm av Peter LeMarc-låtar. Jag vet inte riktigt varför men dom får mig att må bra. Hans texter träffar på rätta stället och det gör att man känner igen sig. Och jag skiter fullkomligt i att Peter LeMarc är nån som även min mamma, och alla andras mammor för den delen, lyssnar på, det spelar ingen roll liksom. Ni kanske tycker att det är en konstig musiksmak jag har och det kan jag förstå, backyard babies och peter lemarc har väl inte helt lika musikstilar. Men jag tycker att de kompliterar varandra bra. Så det så.

Imorn har vi grupparbete, får se hur det går. Kan nog bli intressant om man hamnar med vettiga personer. Man kan ju alltid hoppas på det bästa iaf.


Jag vill på konsert med världens bästa band igen, nu nu nu nu NUUUUUUUU!!!

Puss!
/Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar