onsdag 16 september 2009

One sound, one love! Something you should think of

Tjenare!

Ni får ursäkta mitt lilla uppehåll i bloggandet, har varit mkt att stå i på sista tiden.

Nu är han min, bara min min min min MIN! Royal kontes. Vi kallar honom bara för Royal än så länge men det känns lite opersonligt, så vi fundrerar på vad han kan få för smeknamn. Ni får gärna ge förslag! Än så länge har vi fått förslag på : Royne, Roy, Kontes, Kotten och Conny.
Royal Kontes

Till helgen vankas det utgång (tror jag), vilket vore väääääldigt roligt! Meningen är att vi ska fira en viss Blomster. Så förra helgen inventerade jag och Bea stadens affärer mkt nogrant, och jag tycker att det blev ett MYCKET gott resultat måste jag säga. Nu är du allt bra nyfiken, AMY<)

När jag var på PIP i somras och såg BYB, så hade Dregen på sig ett par ursnygga Converse. Jag blev helt kär... ja, alltså i skorna ;)
Har hittat dom på nätet nu, men dom kostar 600... dollar! Haha! Men ändå, hur snygga är dom inte? Man kan väl få drömmar iaf, och isf är det här mina drömskor.


Puss!

2 kommentarer: