fredag 4 september 2009

Year by year

Fredag


Hej!

Skola idag oxå, men det var endast grupparbete så det blev inte så lång skoldag idag heller. Efter skolan blev det en sväng till stallet, till Yoghurt. Han gick riktigt bra idag. Sen kom Mattias och hämtade mig i nån bil som han provkörde, den kostade tydligen 600 000kr... Jag blev inte särskillt imponerad måste jag säga. tycker att det finns så mkt annat man kan få för dom pengarna än en bil. Men det är väl jag det ...

Kollar på Brokeback Mountain nu, det var inte nån film som jag skulle tycka vara värd att se igen om, men den var väl okej. Mattias tycker att den är jätteäcklig och att det är det värsta han har sett, haha! Så farligt var det väl kanske inte men det är ju inget go i filmen liksom, en typisk film man somnar till.

Imorn ska mamma och jag inventera Hööks, det ska bli skoj. Åhhh, vad jag längtar till tisdag. Hoppas, hoppas att besiktingen går bra! Isf har jag en häst på tisdag, jippie!


Dom spelar i Globen i December. Tror ni jag vill dit eller!? YES! Men det är dock en NHL-match dom ska spela på, så det blir väl inte så många låtar i förehållande till priset som ligger över 1000 spänn...


Åter till Brokeback mountain... Hade!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar