tisdag 1 september 2009

Some things are not just black & white

Tisdag

Visade Anki filmerna igår och idag ska mamma ringa på en av hästarna. Vågar nästan inte hoppas på att det ska bli ngt men jag kan inte låte bli. Kommer bli väldigt besviken om det här oxå skiter sig...

Ikväll har jag Yoghurt som vanligt och har även Edgar att ta hand om. Tränade Edgar igår för Anki, gick riktigt bra faktiskt. Kände mig mkt säkrare på min ridning än förra gången, beror nog på att jag ändå har ridit en hel del olika hästar nu på senaste tiden.

Idag hade vi föreläsning om programmering... Var det svårt? Jo, tack... Förstod jag någonting överhuvudtaget? Hm, nej.
Jag funderar seriöst på om det här verkligen var ngt för mig, det känns verkligen inte så. Visst, det är ett program för nybörjare men de flesta har ju erfarenhet sen lång tid tillbaka. verkar mest som att de går programmet för att få det på papper typ. Usch, jag vet inte jag... Har tänkt att jag ska göra första tentan sen får vi se hur det blir. Just nu känner jag att Flyinge eller Strömsholm vore ngt som jag verkligen skulle tycka var roligt. Ska kolla lite mer om vad som krävs för att komma in där.

Jag vill även passa på att framföra mina gratulationer till en viss AMANDA BLOMSTER, SOM FYLLDE 19 BAST IGÅR! GRATTIS, GRATTIS!!!


Bye,bye lingonpaj
/Linn

2 kommentarer:

  1. Vad använder du för program när du göra sånna kollage? /Bea

    SvaraRadera
  2. picasa 3, laddade hem det från google. Det är superbra! :D

    SvaraRadera