måndag 21 september 2009

Never again

Måndag

Hejhej! Nu var det ett tag sen igen, värst vad oaktiv jag har blivit här. Det är egentligen inte för att jag inte har ngt att skriva om utan för att jag liksom inte tar mig kragen, det är ungefär som med pluggningen just nu, I just don´t do it liksom. Faaaast blogga är ju bra mkt roligare än att plugga förstås:)

Jahaja... I helgen blev det utgång, både fredag och lördag. I fredags var det utgång med klassen och jag tog med mig Bea som personligt stöd, visste ju inte var det var för typer som skulle dit, så jag jag tog det säkra före det osäkra kan man säga. Sagt och gjort... Förfest på Campus som vi var försenade till vilket även realterade i att vi fick hälla i oss vinet vi hade med oss på tomma magar dessutom. Hm .. Ja, man kan säga att det blev en otroligt rolig bussresa in till stan och en ngt flummig promenad till nöjes. Väl inne på nöjes visade jag och Bea våra sanna skills med bowlingkloten, dvs kasta kloten i rännan och kasta klot över till banan brevid. Hahah! Efter detta följde vi med på ytterligare en förfest hos Henriks bror, sen bar det vidare till Arena där vi dansade som galningar. Ja, herregud vilken kväll. Det hela avslutades på ett underligt sätt då jag var ytterst "trevlig" mot en helt okänd person, eller var det kanske otrevlig? " Och vem fan är du egentligen?" och "Men liksom vem ÄR du?" HAHAHAHAHA! Ja, sanna mina ord, drick inte på fastande mage.

I lördags firade vi Amy. Förfest hemma hos henne med god mat och mkt skratt och flams -trevligt! Sen bar det av mot standen med siktet inställt på Arena, men först blev det en sväng in på Score. Inne på Arena var det inte särskillt livat, vi var glada att Bea hade fixat fribiljetter så att vi slapp betala för att nästan vara själva på dansgolvet. Vi bestämde oss ganska snabbt för att dra därifrån. Det fick ist bli en biltur med Amy som chaffis eftersom hon inte drack ngt. Jag var så trött att jag tror att jag slummrade till en kort stund där i baksätet, haha! Det blev en tidig kväll med andra ord, men det var ganska skönt. Lyckad kväll på det stora hela ändå:)



Nu ska jag sova. Fick precis en utskällning av mina kära mor att jag tydligen priorierar "heeeeelt fel saker", jag sitter alldels för mkt vid datorn enligt henne. Så kan mkt väl vara fallet.

Tenta på fredag och sen efteråt blir det sittning, kan nog bli kul ... med sittningen alltså. Tentan går åt helvete.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar