måndag 12 oktober 2009

Powderhead

Måndag

Hejsan hoppsan mina kära läsare!

Min helg blev väldigt lugn och stillsam men det känns inte som om jag förlorade ngt på det. Fredagen spenderades framför tv´n med mamma, vi kollade på Idol och åt pizza, senare på kvällen lyssnade jag på P3 live, dom spelade nämligen en livekonsert med Backyard från Finland:D Lördagen ägnades åt sadelprovning samt sadelköp, känns jättebra att äntligen ha en sadel.
På kvällen åkte jag hem till Bea och vi kollade på körslaget, I taket lyser stjärnor (som btw var väldigt bra) och självklart blev det lite Gårdar med anoroxå. Igår (söndag) hände det inte särskillt mkt, skrittade ut en sväng i skogen med Royal, det var första gången vi red ut själva och han skötte sig jättebra.

Idag är första gången på länge som jag ledig från skolan, väldigt skönt att sova till halv 11 på en måndag. Ikväll blir det träning för Anki, får se vad hon tycker om den nya sadeln.
Imorn har jag bokat tid på Soda för klippning och slingning. Det ska bli sååååå skönt att få bort alla slitna toppar och all hemsk utväxt. Jag har inte klippt mig sen strax innan studenten vilket är 4 månader sen. Frågan är bara hur jag ska klippa mig och vilken färg/nyans jag ska ta på slingorna...


Kanske såhär som Lady Gaga? Inte riktigt så blond men ändå ganska ljusa slingor och med några få lila i underhåret. Är det helt galet att göra så? Vad tycker ni? Jag har även tänkt mig den frisyren...

Nu blir det snart sängen.
Nattinatti! /Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar