lördag 3 oktober 2009

Stockholm syndrome

Lördag

Tja!
Tänkte att det var dags att visa ett litet livstecken igen.

Sedan sist jag skrev har jag haft tenta, som inte gick sådär superlysande, varit på nollesittning som var väldigt roligt och hum... händelserik. Har varit och tränat för Anki med Royal och provat en Equipe-dressyrsadel. Igår (fredag) var jag och Mattias iväg och åt pizza på Kebabhouse och såg på Flickan som lekte med elden, tyckte att det var en bra uppföljare på den första filmen. Den var lagom spännande, och hör och häpna -det var bara en gång som jag hoppade högt i biostolen, jag är sååå lättskrämd att det är pinsamt.
Ikväll bär det av till Amy. Mat, film och massa skitsnack står på schemat!
Hm... ja, just det, imorn har jag stalljour. kul. 07.00 ska jag vara i stallet, yes!

Varsågoda och njuuuut! Dregen, du är het that´s just how it is.


Back to reality!
Puss!
Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar