tisdag 13 oktober 2009

Total 13

Tisdag

Hej & hallå!

Idag har det varit en häktisk dag, trots att jag har varit ledig. Det hela började med att jag försov, vilket jag fick sota för resten av dagen...
Som ni vet så hade jag tid hos soda kl 2 och innan det hade jag tänkt ta stallet. Men eftersom jag försov mig så insåg jag snabbt att jag aldrig skulle hinna med att mocka, packa påsar, rykta och rida m.m innan jag skulle hinna med bussen till stan. Men jag jag var ändå fast besluten om att jag skulle hinna rida iaf. Så jag cyklade iväg till stallet och skyndade mig så mkt som jag kunde. När jag var klar trampade jag för livet hem igen. Då hade jag 20 min på mig att byta om från stallkläder till vanliga kläder samt äta lunch. Det fick bli en banan och när jag sen skulle gå till bussen fick jag snabbt byta min raska gångtakt till att spurta som en dåre för att hinna med bussen. Som tur var det en snäll busschaför som stannade, jag fick nämligen gå på i 90 graders svängen... Haha! Måste ha varit en syn för dom som satt på bussen när jag bokstavligen flög ut ur våran häck och galopperade fram till bussen.

Så nu sitter jag här nyfriserad. Mitt nya namn är numera Lady Linn Gaga!
Lugn nu! Jag skoja bara! Jag fegade ur och det fick bli, suprisesuprise, blonda slingor och några mörka slingor. Dom flesta kommer nog inte se nån skillnad men det är ändå skönt att vara av med det slitna och att inte längre ha ngn hemsk utväxt.

Efter mitt besök hos frissan begav jag mig mot Mitticity och Ginatricot för att ta mig en närmare titt på en klänning som jag sett i en tidning. Den är väldigt glittrig, nästan lite nyårsvarning på den faktiskt, but I like it! Ni har väl hört att i höst/vinter så glittar den största stjärnan mest på festen. Hahaha! :)

Okej, nu vill jag bara förbereda er och ursäkta mig innan ni scrollar ner till den här hemska bilden. Jag måste ändå säga att jag tycker inte riktigt att det är helt och hållet mitt fel att bilden blev så ful och konstig utan jag vill nog även utnämna ginatricots hemsida till en av de värsta i världshistorien oxå... Därav en väldigt fin beskärd bild ur paint på min vackra klänning som jag har köpt.


Nu blir det snart sängen. Men först lite Farmville! :D


Linn WaS hErE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar