torsdag 22 oktober 2009

Somebody pinch me

Torsdag

Så här kommer veckans inlägg... Haha! Nej, men helt seriöst, när man har blogg är det väl meningen att man ska skriva lite oftare än så? Känner att jag hamnar i lä när Bea gör typ 9 inlägg på en dag, haha! Men ni får helt enkelt se det som ett kvalitets inlägg ist för många med kvantitet... Inge illa ment Bea, dina är superb!

Förra helgen var jag i skövde på Bonnaphesta, det var en intressant upplevelse. Vi åkte på fredagen kl 13 och 13.20 korkade vi upp första flaskan (illa?), haha! Fredagen bestod av att packa upp och förfesta i sovsalen för att senare dra vidare till nån förfest och sen drog vi vidare till deras kårhus. Rolig kväll!
Lördagen var ganska seg till en början, men vid ett var alla igång igen. Vi lekte lekar i en park med massa konstiga lekar. Efter det drog vi till sovsalen och sen åter till kårhuset där Mora Träsk(nostalgi? Jo,tack!) spelade på kvällen. Inte riktigt lika roligt som på fredagen men det berode nog mest på att jag var lite för trött.
Söndagen var riiiiktig seg efter två nätter med dålig sömn plus bakfylla.
På det hela en riktigt rolig helg.
Har tyvärr inga bilder som är värda att lägga upp, men ni kan ju kolla på facebook ni som har det alltså... Annars kan ni ju alltid skaffa.. HOSTHOST! hihi:D

Sittningen på Lördagen. Ursäkta det blonda inslaget till höger, men detta var typ den enda bilden på mig.

Har fått tillbaka tentan oxå. Det gick åt pipsvängen precis som jag trodde. Finns inte så mkt mer att säga än att jag ska göra en omtenta 6 november.
Har en ny tenta om exakt en vecka på Verksamhet och IT, och jag tror att jag vill spy på den. FUCK IT!

Jag har köpt en ny tv!!!! Så nu har jag en platt-tv, de ni! Mohahaha! :D
Min förra fick ju spunk och blev svartvit hux flux och efter 1 och en halv vecka tyckte jag att livet kändes färglöst (hysteriskt roligt, hm..), så nu står den här i mitt rum och jag är mäkta stolt! Den är hypersnygg och dessutom har den en inbyggd DVD, wiiiho!

Och vet ni vaaaaaaaaad!? Klart att ni inte gör, hihi :D
Nu har jag äääääntligen skaffat Spotify, och nu tänker ni "Öm..Grattis och välkommen till 2009". Men jag måste bara få säga: Vilket JÄVLA UNDERBART PROGRAM! Fy fään! Love it!

Nej, nu är det hög tid för städning. yes!
Vi hörs om en vecka då.. haha ;)
/Eran "Darlinn"

1 kommentar:

  1. 1. Facebook är för mesar.
    2. YEY!! Hur stor är tvn?
    3. Älska spotify (saknar min dator...bha)

    /bea

    SvaraRadera