fredag 23 oktober 2009

Pretty Ugly

Fredag

Men herregud! Är jag här nu igen och skiver???
Det verkar som att jag har fått tillbaka lusten lite, njut så länge det varar!

Tänkte börja med att besvara några frågor från en trogen läsare, vi kan kalla det Dagens frågor, hehe! Ni andra får gärna oxå skriva frågor så ska jag försöka svara på dom så gott jag hinner, det är lite svårt att hinna meda att svara på alla men ni vet att ni betyder mest för mig mina kära läsare. (Ironi-laddat)

Frågor:
1. Facebook är för mesar.
2. YEY!! Hur stor är tvn?
3. Älska spotify (saknar min dator...bha)

/bea


Svar:
1. Ehhhhhhhhh! Säger bara Farmville, yey!
2. Den är heeeela 22 tum, haha!
3. PUSS på Spotify! Varför har jag inte skaffat detta tidigare??


Bakgårds bäbisar, det är gräääjer dä Amanda! Bättre än killar i kostym som matchar det med vita tubsocker och sen dansar moonwalk.. Öm.. jag nämner inga namn...

Ikväll blir det antagligen ngn form av film tillsammans med Mattias och dessutom blir det TACOS, mums!
Imorn har jag träning och på kvällen ska jag umgås med Bea och förhoppningsvis oxå Amy. Amy är du på lr? Så mkt mer har jag väl inte planerat, borde väl plugga men det får vi se hur det blir med det. Usch!



Vi hörs!
/Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar