tisdag 12 oktober 2010

Bette Davis eyes

Imorse när jag gjorde mig iordning i badrummet kom det in en stor äcklig spyfluga.
Valde att ignorerade den eftersom jag hade bråttom.
Nu när jag kom hem och satte mig framför datorn så kom den flygandes igen, så jag klippte till den. Precis när jag satte mig tillbaka i stolen igen så kommer det en till äcklig spyfluga! "Ursäkta, men slog inte jag ihjäl dig alldeles nyss?!". SMACK! Slog ihjäl den oxå, fast tyvärr inte lika smidigt som den första... Jag kan ge er en ledtråd -jag är nu i stort behov av att putsa mitt fönster... Uuuäck!

Royal får vila idag eftersom han har gått ganska hårt både söndag och måndag. Kändes som han behövde det efter igår. Träningspasset för Anki gick ganska hyfsat igår förutom att det va femtioelva andra människor som skulle rida samtidigt i det lilla tältet. Inte jättekul när inte alla kan ridhusreglerna heller för den delen. Men det är inte mycket att göra, bara bita ihop och rida.
Har jobbat på Sörmon idag och ikväll ska jag bara ta det lungt (sjävklart blir det desperate housewives).

Hörs!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar