måndag 11 oktober 2010

The darker instinct

Helgen blev väl inte riktigt som man hade planerat, men jag överlever nog det oxå.
Har jobbat på Sörmon idag och ska troligen göra det tisdag, torsdag & fredag oxå, that´s gooooood! Alltså ledig på onsdag som det ser ut nu. Då ska jag göra köttbullar har jag lovat mamma och sen har jag lovat mig själv att åka till stan och köpa the party-shoes. Imorn är det bara en vecka kvar tills vi åker till Flyinge, längtar som bara den! Mamma & jag ska vara där tillsammans med Ingela & Malin från tisdag till söndag. Ska bli kul att se fina hästar och shopa hästgrejer mm.
Ikväll blir det Ankiträning, hoppas lille skutt skötter sig idag. Hade lite av en brottningsmatch igår, men det var det värt för jäklar så fin hästskrället blev sen.

Nu ska jag värma en hembakt kanelbulle! Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar