måndag 18 oktober 2010

Heart shaped box

Vidrigt väder idag, blåser ju typ storm? Väldigt onödigt när vi ska ut och åka med transporten ikväll om ni frågar mig. Men Royal är van, han kommer ju trots allt från skåne.

Tar en liten paus från allt packande, tvättande, matlagning, sängklädes byten mm och gör ett blogginlägg för er skull.
Imorn åker vi till Flyinge! Ska bli jättekul, har längat efter den här veckan i flera månader. Men allt som ska göras innan man åker iväg är mindre kul. Jag hatar att packa! Gillar inte det där med att planera vad man ska ha på sig i flera dagar i förväg. Och sen glömmer man alltid något som tex. mobilladdaren eller tandbortsten, det är helt hopplöst att försöka få med allt.
Kan man inte hyra in nån som kan packa allt åt en och som man sen kan skylla allt på när det fattas något?
Jag packar iaf ner mina high heels, man vet ju aldrig vad som kan hända i skåne.

Min helg får bli en kort sammanfattning...

- Idol med Bea i fredags. (Jay är bäääääst!)
- Mormor & morfars guld bröllop i lördags.
- Mysig höstdag hemma hos Mattias i Söndags.

En bra helg med andra ord!

Helst skulle jag vilja ta en middagslur nu, men icke! Här ska packas, packas, packas!

/ sockerärtan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar