söndag 21 november 2010

Dum av dig

Har varit en ganska hektisk vecka med jobb och annat, men nu tänkte jag ta mig tid att göra ett litet inlägg för eran skull. Jag veeeet ju att ni har saknat mig :D

Förra helgen blev det väldigt lite sömn men jäklar vad roligt vi hade. Nyköping blir sig aldrig mer likt efter att jag & Malin är färdiga.
Träningarna för Liane gick riktigt bra och jag känner mig lika inspirerad som sist vi åkte därifrån. Det är så roligt att se att Royal finner sig så fort när han kommer till nya ställen, han är så cool min polle.
Fick se Malins nya häst Generalen oxå, och -Nej, jag är inte dugg avis, inte alls!;)
Häfitigt att få sitta och göra piaff, passage och galoppombyten bara sådär. Det ser så enkelt ut fast det är så satans svårt. Jag vill oxå!

Mjaaaao!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar