måndag 29 november 2010

Going home

Ska snart åka iväg till stallet för andra gången idag, ikväll är det träning för Anki. Träningen i fredags gick riktigt bra... till slut. Han var fruktansvärt spänd i början och jag satt mest och väntade på att han skulle explodera. Men det gjorde han aldrig! Och i slutet av passet var han riktigt riktigt fin, duktigt & Snell Royal-hest! Så nu hoppas jag att han tänker sköta sig lika bra ikväll.

Va iväg till Bergvik en sväng förut och införskaffade foundation och ett par snygga trosor, mjaao!;) Känns som det var aslänge sen jag va på stan och shoppade! Men jag har ju verkligen inte haft tid, jag är i stallet hela dagarna nummera. I fredags var jag i stallet i 13 timmar (!!) eftersom jag skulle jobba, ha praktik och ta hand om 2 hästar. Men jävlar vad roligt det är! Trots att man inte har så mkt tid över till att tex. gå på stan så är det sååå roligt!

Fick ett mail av item.com förut, mitt örhänge är påväg! Yey! Ska nog ha det på fredag tror jag. Åker till Nyköping över helgen förresten! Kommer bli galet kul, I know it! Kan inte bli annat än succé när Jag & Malin gör stan osäker, typ, haha!

Harre!
/Linnsi

5 kommentarer:

  1. Värst vad du är ute och åker :D Men det är skönt att komma bort när man jobbar mycket :)
    /Bea

    SvaraRadera
  2. Ja, det känns som man inte får en lugn stund! Men det är så det ska va ;) Du åker oxå på utflykt i helgen va? :D /L

    SvaraRadera
  3. Japp, uppsala! :D
    /Bea

    SvaraRadera
  4. Mjaau mjaau royal er sneel hest, Mads er sneel karl, jakk er en sneel katt! ;)

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Malin du är en sjuk kvinna and I like it! :D /Puman

    SvaraRadera