måndag 1 november 2010

Vår sista dans

Varför är det så jobbigt att skriva ett inlägg när man inte har gjort det på en vecka? Jag borde ju ha hur mycket som helst att skriva om egentligen?! Men ändå så vet jag inte vad jag ska skriva. Det går hundra gånger lättare att skriva tre inlägg om dagen än att skriva ett en gång i veckan.

Idag har det inte hänt mycket. Det har varit en ganska usel dag fram tills nu om jag ska vara ärlig. Men nu snart ska mamma & jag åka till stallet och då vet jag att det finns någon där som kommer lyfta min dag. Vi ska träna för Anki ikväll och det ska bli jättekul, har inte tränat på 3 veckor nu. Royal gick riktigt fint igår oxå, så det finns goda chanser för att det kommer bli en bra träning idag.

För övrigt väntar jag på ett besked och jag är förväntasfull. Tror att det kan bli riktigt bra om det blir som jag vill.

Om ni har tur så kanske min blogg-torka har gått över tills imorn.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar