söndag 7 november 2010

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks

Har jobbat nästan hela veckan om man bortser från måndagen, that´s good för min plånbok! Det är därför jag inte hunnit med att blogga under veckan.

I fredags åt vi kallskuret, ost och massa frukt och kollade på idol. Orkade dock inte kolla på "resultatshowen" men hörde att det va Gier som åkte (Bra röstat svenska folket!).
Igår (lördags) gick jag upp 06.15 eftersom jag hade X-tra jour på Sörmon och ville hinna göra lite grejer innan jouren.
Royal blev longerad och gjorde inte allt för många hopp och skutt, bara några ;)

Vid lunchtiden åkte Mattias & jag iväg på Julmarkand på Mårbacka. Supermysigt var det! Provsmakade massa ostar, korvar, bröd, chocklad och annat gott. Köpte bla ett par rosa yllesockar som jag har letat efter länge, supersöta är dom! Köpte även lite julklappar till mamma och pappa.
På kvällen gick vi på "dubbeldejt" med Kalle & hans nya tjej Hanna. Vi gick till Kebabhaouse och åt pizza. Jättegod pizza, men som vanligt orkade jag bara halva... Skulle velat haft en doggybag nästan :D
Idag har jag inte gjort så mycket. Planerar att "röja upp" på mitt rum lite, som mamma så fint uttrycker det. Även dags för byte av sängkläder, jiiiihaa vilken festlig söndag...
Ikväll blir det stallet och efter det kanske Beck eller nått.

Där har ni en kort resumé av min vecka!

Åhhh, just det! Nästa helg åker vi till Nyköping och tränar för Liane igen! Jippi!
Can´t wait!

Här är Liane och hennes Santana :)

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar