onsdag 24 november 2010

My heart stops when you look at me

Naej, det här går inte! Jag har bloggtorka. Eller egentligen inte men det är svårt att förklara, så jag väntar lite med att berätta för er.

Nu har jag haft praktik i en och en halv vecka på Sörmon, och vad har jag lärt mig?
-Det finns en anledning till varför ridlärare går klädda som michelingubbar. Det är helt sjukt hur kallt ett ridhus kan vara! När det är kallt ute så känns det alltid ännu lite kyligare i ridhuset. Hur kan det vara så?
Jag har iallafall införskaffat termobyxor, utan dom lär jag få köldskador i vinter.

På fredag blir det träning för Anki och jag är taggad! Blev inställt i måndags, så det är en och en halv vecka sen jag tränade sist. Royal sköter sig riktigt bra nu, och trots att han är pigg som en mört så håller han sig på mattan. Hoppas han tänker vara lika duktig på fredag.

Apropå fredag! Bea & jag hade planerat att gå på Daniel Adams Ray på Tempel. Men det blev utsålt. Man kan ju iofs köpa i dörren, får se hur vi gör. Skulle vara kul att gå, verkar som hela Karlstad ska dit.

Nu blir det Grey´s Anatomy vare sig Mattias vill eller inte ;)

PUSS!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar